Chit-Chat 23.08.2021

 Başlığa tarih atarken bugün zorlandım nedense. Bi 2021 yazdım bi 2022. alla alla tuhaf :/ 

Neyse...

Aklıma şöyle uzun, geniş yapıda bir yazı gelmedi henüz o yüzden ufak bir chit-chat yapalım dedim sizlerle.

Türkiye'de bir şeyleri konuşmak bir hayli zorlaştı farkında mısınız bilmem? Tam konuşuyorsunuz konu ya siyasete varıyor ya dine. Ya da kadın-erkek eşit mi değil mi mevzularına...

Hele bir de benim gibi biriyle sohbet halindeyseniz, şu konulara varmamak için üstün bir çaba göstermeniz gerekiyor çünkü bu yukarıda söz ettiğim kaçınılmaz konular maalesef ülkemizin kanayan bir yarası..

Uzun uzun yazılar yazıp halka dert bile anlatsanız ya okur geçer bir damla dahi anlama belirtisi olmaz veya bir göz gezdirir okuma gereği bile duymaz.. Çünkü cehalet halkımızın laneti...

Nasıl kurtulunur cehaletten? Hemen söyleyeyim size çok basit 2 şey;

1. Sorgulamak : evet abi. İçinde olduğunuz durumu sorgulamak zorundasınız. Nasıl bir yaşa gelince dininizi sorgular hale geliyorsanız, durum aynı! Hiçte farklı değil!

2. Araştırmak : Bu bence en önemli 2. seviye. Olduğunuz durumla geçmişi kıyaslamanın çok fazla bir anlam ifade etmediğini az buçuk tarih biliyorsanız anlarsınız. Neden mi böyle dedim? Bu sıralar bir takım youtube kanallarında halkla röportajlar yapılıyor izlediyseniz bilirsiniz. Gençler ve dayılar/teyzeler kapışma halindeler. Dayılar olayı tüp sırasında beklemekten tut, ekmek sırasına girdik, yağ sırasına girdik gibi türlü türlü tarihsel olayları gençlerin önüne ısıtıp ısıtıp getirir oldular...

Şimdi bu adamlar, tarihsel bilgisine mi güvenip gençlerin önüne koyuyorlar? Ya bi gidin işinize! bok biliyorlar. Yok o kendisi dönemde yaşamış, yok dedesi o dönemde yaşamış. Dayılar üzgünüm ama sizde tarih bilgisinden eser yok.

Haa yeni moda yine dayılardan! Gençlerin cebindeki telefonu sorgular oldular.  Bugün yolda giderken gördüm, dedem yaşında adamın elinde Iphone 12 vardı (SON MODELİ!)

Eee dayılar buna ne diyeceksiniz? Sizin yaşlarınızda adam çekmiş krediyi basmış parayı almış. E bunu da sorgulasanıza ya? Konu gençlere gelince mi ''çıkar telefonunu göreyim!'' diyebiliyorsunuz sadece? 

Gücünüz bir gençlere mi yetiyor? :D Gördüğüm kadarıyla son derece evet! Ama acıyorum bu güç gösterilerinize.. Siz gününüzü geçirmeyi düşünürken, o çok kusur bulduğunuz gençler hem şimdiyi hem geleceğini düşünmek zorunda bırakılıyor!

Bu konuda ayrıntılı ve uzun bir yazı düşünüyorum zaten. Ama bazen bu konularda kelimelerim tükeniyor yani.

Hele şu kadın-erkek eşitliği mevzusundan paçayı kurtaramadı bir türlü ülke! Din mevzusunu bırakın canım, ondan paça ne zaman sıyrıldı ki bunlardan sıyrılalım?

Önce sadece bir paragraf din meselesine değinmek istiyorum. İsteyen istediğine inanamayacaksa nerede kaldı senin inandığın dinin sözde HOŞGÖRÜSÜ? Allah sen misin benim inancıma karar veriyorsun ya? Dayılar/teyzeler bilimum tüm akraba değerlerine sesleniyorum evet sizler! Allah sizsiniz herhalde veya sizin inanmakta olduğunuz Allah dünya'ya sizi elçi diye göndermiş tüm gençleri müslüman yapmak için? Doğru mu anlamışım? Bence doğru :D 

Zaten din ve şu kadın erkek mevzusu neredeyse aynı noktada birleşiyor. Yok kadın kapanır erkek taşaklarına kadar açık gezebilir kimse laf edemez, yok erkekler diledikleri gibi seks yapabilirler (sex değil seks!) ama kadınlar yaparsa 1. derece kaliteli orospu olup eşleri tarafından kabul görmezler. Çünkü erkek dediğin yatıp kalkmalı kesinlikle bakirliğini korumamalı ama kadın dediğin utangaç ama erkeğinin istediği gibi yatakta yarı orospumsu olup yardıracak. Hani hem yapmayacak hem de tecrübeli gibi erkeğini tatmin edecek.

NAAAAAAAAAAAAAAAAH çekiyorum size buradan :D 

Bu geri kalmış 10. dünya ülkesini (3. bile diyemiyorum dilim varmıyor :D ) dinleyen kadın kaldı mı ya? Hadi çok sevgili gerici toplum! Kim bakire kim değil araştıralım ülkede bakire kalmadığına çok eminim ben çünkü :D Bu kötü bir şey diye demiyorum he. Kimse sizi dinlemiyor hani onu demeye çalışıyorum anlarsınız ya :))))))))))))))

Neyse bu cinsellik mevzusu fazla uzadı. Her şey cinsellik değil ama sizin anlamadığınız nokta ERKEĞİ özgür bıraktığınız konularda KADIN'ın özgür olamayışı :D Kafanız azıcık bassa şu işlere valla çok iyi olacak ya..

Kadın ve erkeğin eşit olmadığı çok önemli bir yer var. HUKUK. evet bu kelimeyle 10. dünya ülkesinde doğup büyüyenler henüz tanışmadılar. Şayet bende tanışamadım bir türlü kendisiyle.

Bir erkeğin bir kadına (genelde böyle maalesef kusura bakmayın erkekler) tecavüz ediyor. Hukuk önünde kadın SUÇLU durumuna düşüyor MAĞDUR olması gerekiyorken. Mağdur olan ERKEK oluyor.

NE?

Anlamayan yukarıyı tekrar okusun çünkü Türkiye resmen zanlıyı MAĞDUR gösteriyor, Gerçekten mağdur olanı ise SUÇLU/ZANLI!

kanıtım var mı? TV açın bir sürü kanıt göreceksiniz. Ama mümkünse MALUM kanalı izlemeyin. Orası Türkiye güllük gülistanlık gösteriliyor :D

Tecavüz mağdurunu hapse atmadığınız kaldı onuda yaparsınız yakında haberini bekliyor olacağım..

Konulara kısa ve öz değiniyorum ama o kısa ve öz dediğim bile uzadı farkındaysanız. Bütün konular birbirine bağlı. Çünkü olması istenen oldu. bu konular ülkedeki insanları birbirine düşüren konular. Cahil kesim ile bilgisi olan kesim konuştuğunda ya silahlı çatışma oluyor ya da birbirlerinin canlarına kast etmeyle bitiyor..

Ve ben bu saatten sonra ülkenin düzeleceğini zerre düşünmüyorum. Çünkü halk bir kere en en başından cahildi. Başa isterse prof gelsin hiçbir şeyi düzeltemez. Anca siyasi ilişkilerini ne bileyim ekonomisini düzeltebilir. 

Şimdi diyecekler ''ekonomi düzelirse halk düzelir''. halkın sadece geliri ve psikolojisi düzelecek. Kafa yapısı ise çok başka! Bunu hiçbir güç değiştiremez.

Okuyan kişi sana soruyorum, inandığın ve çok benimsediğin görüşlerinden vazgeçer miydin? Seni vazgeçirmeye çalışanlara karşı ne yapardın? Saldırganlaşmaya varan davranışlar gösterebilirdin değil mi? 

Eğitim belki bunu düzeltebilir. İnsanların cehaletine belki ışık olabilir. Ee yine kafa yapısı değişmeyecek kimsenin?

Çünkü kimse inandığı ve benimsediği düşüncelerden arındırılmak istemez. İnancının ve kafasının dışına çıkan insanların delirmesi bile mümkün. Bu onlara fazla gelebilir :/ 

Böyle diyince negatif düşündüğümü iddia ediyorlar. HAYIR. negatif değil MANTIKLI düşünüyorum. Azıcık düşünsem başka ülkenin sorunlarını vs bilemem çünkü o ülkelerde yaşamadım ve bilmiyorum.

Ama yaşadığım ülke Türkiye. Eksiği gediği ne bilecek yaştayım. Benim yaşımda bilmeyen insanlar var hatta babamın yaşında olup bilmeyenler var...

Özgürce gezen kadınlar ve insanlık, özgürce konuşulan ve giyinilen bir ülkede olmak dileğiyle diyeceğim ama...


İMKANSIZ.


BLOĞUN TAMAMINA ERİŞİM : https://yazaronlinee.blogspot.com/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

6 Eylül 2016 -Oyun İncelemesi 3-

17 Aralık 2016-Son Alınan Karar/Son Günlerde Olan Olaylar..

Ortaya Karışık-28 Ocak 2017